18 Temmuz 2014 Cuma

memnun etmesi sağlanacaktır.

Son zamanlarda müşterilerin firmalar hakkında yaşadığı sorunlar artış göstermektedir. Fakat bu sorunlarla karşılaşıldığında alınacak önlemler ile, sorunu kökünden de çözebilirsiniz. Bunun için birkaç alternatif yolunuz bulunuyor. Başlığımız altında sizlere bu alternatifleri anlatacağız.
İlk olarak internet sektöründen faydalanabilirsiniz. Firmalar, kullanıcı yorumlarına çok dikkat ederler. İnternette yer alan konularda firmalarından veya ürünlerinden memnun olmayan müşteri görmek istemezler. Çünkü bu satışlarını düşürebilecek potansiyeller yaratabilir. O yüzden internette yer alan müşteri yorumlarını her gün incelemeye alır ve müşteriyi memnun etmek için çalışmalar yaparlar. Siz de bir konuda şikayetçiyseniz veya memnun değilseniz, internette yer alan şikayet siteleri veya genel forumlara bu şikayetlerinizden bahsedebilirsiniz.
Ülkemizde birçok şikayet sitesi bulunmaktadır. Bu sitelere ücretsiz kayıt olduktan sonra markaların sayfalarına girerek şikayetlerinizi belirtebilirsiniz. Bu sayede kesin çözümlere ulaşabilirsiniz. Şikayet ettiğiniz markalar bu sitelerde bulunmaktadır. Eğer bir şikayetiniz olursa, yapmış olduğunuz şikayete cevap yazarak sorunu halletmek istediklerini belirtirler. Bu sayede şikayet sitesi kullanarak sorunlarınızı halledebilirsiniz.
Diğer bir alternatif de tüketici haklarıdır. Son zamanlarda çok fazla ismini duyduğumuz bu konudan faydalanarak memnuniyetsizliğinizi giderebilirsiniz. Yapacağınız işlem, resmi bir evrak ile tüketici haklarına başvurmak olacaktır. Haklı görüldüğünüz takdirde firmalara ulaşılarak gerekli uyarılar yapılacak ve firmanın sizi memnun etmesi sağlanacaktır. Bu sayede yaşadığınız problem de kökünden hallolmuş olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme