12 Temmuz 2014 Cumartesi

çok bölgesinde yer

Globalleşen ülke faaliyetlerinde kendimize yer bulabilmek için yabancı dil eğitimine önem vermemiz gerekmektedir. Günümüzde, bir işe girerken veya arkadaş çevremizde yabancı dil konusu açılmaktadır. Dil seviyenizin ne derece yüksek olduğu kimileri için önemli bir ölçüt haline gelmektedir. Ayrıca iyi bir yabancı dil ile çeviri gibi işlemler de yapabilirsiniz. Peki, İngilizce dil seviyenizi nasıl arttırabilirsiniz? Speak up bu sorunuza cevap verecek eğitim merkezlerinden birisidir. Kişiye özel olarak uygulanan bir eğitim metodu ile çalışmalarına devam eden Speak up, dil öğrenmek isteyenlerin vazgeçemeyeceği bir kaynak haline gelmektedir. İstanbul’un pek çok bölgesinde yer alan Speak up İngilizce dil eğitim merkezi, size özel bir eğitim planı oluşturulmaktadır. Kadıköy ve Bakırköy başta olmak üzere pek çok semtte yer alan Speak up, garantili olarak çalışmalarını yapmaktadır. Seviye testinden geçemediğiniz takdirde aynı eğitimi ücretsiz olarak sunma garantisi veren dil merkezi, kaçırılan dersin tekrardan dinlenmesi için de kullanıcıları için faaliyet vermektedir. Dil öğrenmek isteyenler veya bünyesinde barınan dil seviyesini bir adım ileriye taşımak isteyenler için harika bir çözüm haline gelen İngilizce dil eğitim merkezi ile İngilizce konusunda hiçbir sıkıntınız olmayacaktır. Size özgü hazırlanan plan ile, sorunsuz bir şekilde dil eğitiminizi alabilir ve bildiğiniz dillere bir yenisini daha ekleyebilirsiniz. Ayrıca dil düzeyinizi de bir üst kademeye çıkartabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder